تزریق ژل

زاویه سازی صورت گرد چیست و چگونه انجام می شود؟

زاویه سازی صورت گرد چیست و چگونه انجام می شود

در حال حاضر بیشتر افراد به صورت های لاغر و کشیده علاقه دارند. این امر موجب شده افرادی که صورت گرد و تپل دارند، احساس خوبی نسبت به خود نداشته باشند و به دنبال روشی برای برطرف کردن این مشکل باشند. در این شرایط، زاویه سازی صورت گرد می تواند کمک بسیار زیادی به این افراد کند تا صورت لاغر و کشیده ای داشته باشند و اعتماد به نفس خود را بازیابند. این روش باید حتماً توسط پزشکان متخصص به صورت حرفه ای انجام شود تا بتوانید از نتیجه آن رضایت کافی داشته باشید.

امروزه یکی از مهم ترین فاکتورهای زیبایی، داشتن صورت کشیده و زاویه دار است. همان طور که گفتیم، شما می توانید با استفاده از عمل زاویه سازی، به این هدف دست پیدا کنید. با این حال، بهتر است حتماً برای زاویه سازی صورت به پزشک متخصص و کاربلد مراجعه کنید.

برای اطمینان از عملکرد پزشک، می توانید چند عکس زاویه سازی صورت گرد که انجام داده است را تماشا کنید. در این مقاله به صورت مفصل درباره زاویه سازی صورت گرد و چاق صحبت می کنیم. پس اگر شما هم می خواهید این عمل را انجام دهید، تا پایان همراه ما باشید.

منظور از صورت گرد چیست؟

قبل از همه چیز، باید بدانید که آیا صورت شما گرد است یا کشیده؟ با توجه به این موضوع، بهتر متوجه می شوید که آیا به زاویه سازی صورت نیاز دارید یا خیر. زمانی که درباره صورت گرد صحبت می کنیم، منظور ما صورتی است که طول و عرض صورت تقریباً برابر است.

منظور از صورت گرد چیست

افرادی با صورت گرد و چاق، پوست گوشتالودی در نواحی صورت خود دارند و بیشتر مواقع استخوان های چهره آنها دیده نمی شود. به علاوه، این افراد دارای گونه ها و چانه های توپر و بزرگی هستند و در بیشتر افراد با صورت گرد، غبغب دیده می شود. تمام این موارد در کنار یکدیگر، باعث می شوند که صورت این افراد خیلی گرد و چاق به نظر برسد. با این حال، زاویه سازی صورت های گرد می تواند به این افراد کمک زیادی کند تا به فرم دلخواه خود برای صورتشان برسند.

علل زاویه سازی صورت گرد

با توجه به مواردی که در قسمت های قبل در اختیار شما قرار دادیم، به احتمال زیاد متوجه شده باشید که چرا افراد از زاویه سازی صورت برای صورت گرد استفاده می کنند. این روش موجب می شود که صورت گرد و گوشتالود افراد به صورت استخوانی و کشیده ای تبدیل شود.

علاوه بر این، زاویه سازی موجب می شود که غبغب افراد تا حد خیلی زیادی از بین رفته و چهره لاغرتری داشته باشند. در گذشته داشتن صورت گوشتالود و گونه های برجسته ملاک زیبایی در نظر گرفته می شد. این در حالی است که هم اکنون این ملاک ها تغییر کرده اند و افرادی که صورت زاویه داری دارند و چهره آنها کشیده و استخوانی است، زیباتر به نظر می رسند. به جز این موارد، زاویه سازی صورت گرد برای افرادی استفاده می شود که اضافه وزن دارند و می خواهند با انجام این عمل، چهره لاغرتری داشته باشند.

نواحی مهم برای زاویه دهی به صورت گرد

برای این که زاویه سازی صورت پهن به طور کامل انجام شود و صورت فرد حالت زاویه دار و لاغری به خود بگیرد، این عمل در نواحی خاصی از صورت انجام می شود. برخی از مهمترین نواحی صورت که برای زاویه دار کردن صورت از آنها استفاده می شوند، عبارت اند از:

  • چانه
  • خط فک
  • گونه
نواحی مهم برای زاویه دهی به صورت گرد

البته توجه داشته باشید که نواحی مورد نظر برای زاویه سازی صورت گرد و تپل تا حد خیلی زیادی به میزان تپل بودن صورت فرد و تشخیص پزشک بستگی دارد. به همین دلیل هم شما می توانید بعد از مراجعه به پزشک، از او بپرسید تا ببینید که در کدام نواحی صورت شما باید عمل زاویه سازی انجام شود.

شیوه های زاویه سازی صورت گرد

در قسمت های قبل اطلاعات نسبتاً خوبی درباره زاویه سازی صورت طبیعی در اختیار شما قرار دادیم. اکنون باید بدانید که این عمل با استفاده از شیوه های مختلفی انجام می شود. به عنوان مثال، ممکن است زاویه سازی فک صورت گرد در برخی از افراد با استفاده از ژل و برخی دیگر با استفاده از فیلر یا مواد دیگر انجام گیرد. در این قسمت، برخی از بهترین و رایج ترین روش ها برای زاویه سازی صورت گرد را به شما معرفی می کنیم.

زاویه سازی صورت گرد با ژل

زاویه سازی صورت گرد با ژل یکی از پرطرفدارترین روش ها شناخته می شود که بدون هیچ گونه مشکلی انجام می شود. این عمل برای افرادی مناسب است که به خاطر تابش نور خیلی زیاد، افزایش سن و یا هر دلیل دیگری دچار شل شدگی پوست در نواحی مختلف صورتشان شده اند.

این افراد می توانند با استفاده از مواد مغذی ژل مانند هیالورونیک اسید و کلسیم، به نتیجه مورد نظر خود دست پیدا کنند. در این روش ژل مورد نظر با استفاده از سوزن کانولا به نواحی مختلف صورت تزریق می شود و ماندگاری آن بین ۹ تا ۱۲ ماه متغیر است.

زاویه سازی صورت گرد با ژل

زاویه سازی صورت گرد با نخ

یکی دیگر از روش هایی که از طریق آن شما می توانید صورت خود را تا حدی زاویه دار و لاغر کنید، زاویه سازی صورت گرد با نخ است. در این روش، از نخ پلی دی اکسانون استفاده می شود که کاملاً قابل جذب است. با استفاده از این نخ، می توان پوست را به سمت بالا کشید و آن را زاویه دار کرد. زاویه سازی صورت گرد با نخ دارای ماندگاری بین ۶ تا ۸ ماه است که هیچ گونه ضرری هم برای پوست ندارد.

زاویه سازی صورت با چربی

در این روش، چربی مورد نیاز است قسمت های مختلف بدن مانند ران یا شکم برداشته شده و بعد از تصفیه، به قسمت های مختلف صورت تزریق می شود. البته توجه داشته باشید که این روش برای کسانی مناسب است که صورت آنها بیش از اندازه لاغر است. به همین دلیل کسانی که به خاطر چاقی و یا اضافه وزن خیلی زیاد می خواهند عمل زاویه سازی صورت را انجام دهند، نمی توانند با استفاده از تزریق چربی به هدف خود برسند.

سخن پایانی

در این مطلب اطلاعات کاملی درباره زاویه سازی فک صورت گرد در اختیار شما قرار دادیم. همان طور که تاکنون گفتیم، زاویه سازی صورت گرد تاثیر بسیار زیادی در زیبایی دارد. به همین دلیل افراد بسیار زیادی عمل زاویه برای صورت گرد را انجام می دهند. برای رسیدن به بهترین نتیجه از این عمل، پیشنهاد می کنیم که حتماً به مراکز معتبر مراجعه کنید. رزت کلینیک یکی از بهترین و معتبرترین کلینیک هایی است که شما می توانید با خیال آسوده، این عمل را در آنجا انجام دهید.

قیمت زاویه سازی صورت گرد بسته به مواد استفاده شده و روش انتخابی شما می تواند متفاوت باشد. اما مد نظر قرار دهید که هزینه زاویه سازی صورت گرد در رزت کلینیک کاملاً مناسب است و علاوه بر استفاده از به روزترین تجهیزات جهان و پزشکان کاملاً مجرب، این عمل با قیمت مناسبی برای شما انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *