هایفوتراپی

سن مناسب هایفوتراپی چقدر است؟

سن مناسب هایفوتراپی چقدر است؟

با بالا رفتن سن، پوست با مشکلات جدیدی رو به رو می شود که یکی از این مشکلات، چروک شدن پوست است. معمولا افراد برای حل این مشکل، از وش های زیادی استفاده و هزینه بسیاری را هم پرداخت می کنند، اما نتیجه دلخواه خود را به دست نمی آورند. امروزه دانشمندان راهی را برای از بین بردن چین و چروک ها یافته اند که بسیار خوب عمل می کند؛ این روش، هایفوتراپی نامیده می شود که یک روش نوین و فوق العاده کاربردی برای جوانسازی پوست است. برای این که سن مناسب هایفوتراپی را بفهمید، تا آخر این مقاله ما را همراهی نمایید.

لازم است بدانید که سن انجام هایفوتراپی صورت، اهمیت بالایی دارد و در هر سن ممکن به گونه های متفاوتی پاسخ دهد. در ابتدا باید بدانید که هایفوتراپی چیست و چگونه باعث جوانسازی پوست می شود؟ هایفوتراپی، روشی است که با استفاده از امواج فراصوت، پوست را جوان تر و کشیده تر می کنند. پس اگر شما هم نگران چروک شدن پوستتان در سنین بالا هستید، باید بگوییم که با وجود روش هایفوتراپی، دیگر باید خیالتان راحت باشد.

چه کسانی باید هایفو انجام دهند؟

به صورت کلی هر کسی که در قسمتی از بدن خود چین و چروک ببیند و بخواهد این چین و چروک ها را از بین ببرد، می تواند از هایفوتراپی استفاده کند. هایفوتراپی بیشتر در موارد زیر انجام می شود:

چه کسانی باید هایفو انجام دهند؟
  • کسانی که می خواهند چین و چروک های پوست خود را از بین ببرند.
  • افرادی که پوست گردن و چانه شان شل شده است.
  • زنان و مردانی که قصد لیفت ابروها، گونه ها و پلک هایشان را دارند.
  • افرادی که می خواهند فرم چانه خود را تغییر دهند.
  • کسانی که لاغری موضعی دارند.
  • زنان و مردانی که سن نسبتا بالایی دارند و تولید کلاژن پوستشان کم شده است.
  • افرادی که باید پوستشان ترمیم شود.
  • کسانی که به هر دلیلی میزان تولید کلاژن در بدنشان کم است.

بهترین محدوده سنی مناسب برای هایفوتراپی چقدر است؟

با توجه به تحقیقات انجام شده، کسانی که در بازه سنی 35 تا 70 سال قرار دارند، می توانند از روش هایفوتراپی استفاده کنند. البته لازمه انجام دادن هایفوتراپی، پوستی است که زیاد شل نشده باشد. کسانی که دوست ندارند پوستی چروکیده داشته باشند و فرآیند پیری پوست را به تعویق بیندازند، بهترین افراد برای درمان از طریق هایفوتراپی هستند. امروزه هایفوتراپی صورت به عنوان یکی از موثرترین روش ها برای جوانسازی پوست شناخته می شود.

بهترین محدوده سنی مناسب برای هایفوتراپی چقدر است؟

افرادی که وارد دهه سوم زندگی خود شده اند هم می توانند کم کم هایفوتراپی را شروع کنند. به عبارت دیگر، این افراد به جای این که به درمان پوستشان بپردازند، از مشکلات احتمالی پیشگیری می کنند. در رابطه با هایفوتراپی پوست گردن می توان گفت که اگر پوست گردن خیلی شل نباشد، می توان با هایفوتراپی آن را درمان کرد؛ اما اگر میزان شلی آن زیاد باشد، به جای هایفوتراپی باید از جراحی استفاده کرد. هایفوتراپی غبغب را هم زیاد انجام می دهند و از نتیجه آن، کاملا راضی هستند.

نکته قابل توجه دیگر هایفوتراپی این است که بدون توجه به رنگ و تیپ پوست، برای همه افراد انجام می شود. در قسمت بعد، می خواهیم به بیان نکاتی درباره بازه های مختلف سنی بپردازیم. اگر شما هم قصد انجام هایفوتراپی را داشته اما اطلاعاتی درباره آن ندارید، تا آخر این مقاله ما را همراهی کنید.

هایفوتراپی برای سن زیر 35 سال مناسب است؟

در قسمت های قبل، مناسب ترین سن مناسب هایفوتراپی را بیان کردیم. بهترین سن برای هایفوتراپی همان 35 تا 70 سالگی است؛ زیرا قبل از آن، پوست مشکل زیادی ندارد. افراد از بدو تولد تا 30 سالگی، تحرک بسیاری دارند و پوستشان به صورت خودکار ترمیم می شود؛ پس افراد زیر 35 سال هیچ نیازی به هایفوتراپی ندارند. همچنین نوجوانی هم سن مناسب هایفو نیست؛ زیرا پوست بعد از دوران بلوغ، تغییراتی زیادی را به دنبال خواهد داشت. بهتر است که نوجوانان هر روش زیبایی که می خواهند استفاده کنند، بعد از دوران بلوغشان باشد.

شاید تصور کنید که افرادی که زیر پوستشان چربی جمع شده است، گزینه خوبی برای هایفوتراپی هستند. باید بگوییم که هایفوتراپی روش مناسبی برای از بین بردن این چربی ها نیست و باید با ورزش و تغذیه درست، چربی های اضافه زیر پوست را از بین برد و یا از روش زیبایی دیگری برای نابود کردن آنها استفاده کرد.

هایفوتراپی برای بازه سنی 35 تا 50 سال

به جرئت می توان گفت بهترین سن هایفوتراپی صورت، 35 تا 50 سالگی است. در این بازه سنی، پوست کلاژن کمتری تولید می کند که با به کار گیری اشعه های بدون خطر فراصوت، میزان تولید کلاژن پوست را افزایش می دهند. علاوه بر این، با استفاده از هایفوتراپی می توان مشکلات پوستی را هم درمان کرد و به پوستی شاداب و زیبا دست یافت. اگر شما هم به هر دلیلی دچار پیری و یا شل شدگی پوست شده اید، هایفوتراپی بهترین گزینه برایتان به شمار می رود.

هایفوتراپی برای بازه سنی 35 تا 50 سال

هایفوتراپی برای بازه سنی بیشتر از 50 سال

افرادی که بیشتر از 50 سال سن دارند، معمولا چین و چروک های بیشتری دارند و پوستشان هم شل تر است. لازم است بدانید که هر چقدر که چروک ها و شل شدگی پوست بیشتر باشد، احتمال این که هایفوتراپی کمتر نتیجه دهد، بیشتر می شود. پس تا حدودی می توان گفت که سن بالای 50 سالگی، سن مناسب برای هایفوتراپی نیست. این امر به این معنی نیست که افراد بالای 50 سال هیچ نتیجه ای از هایفوتراپی نخواهند گرفت؛ اما میزان اثر بخشی این روش مانند افراد زیر 50 سال نیست.

آیا هایفوتراپی بعد از هفتاد و پنج سالگی عوارض دارد؟

باید بدانید که افراد بالای هفتاد و پنج سال، به هیچ عنوان نباید هایفوتراپی را انجام دهند؛ زیرا مشکلاتی برایشان ایجاد می شود. همچنین در سن هفتاد و پنج سالگی، پوست بسیار شل و چروکیده شده است و هایفوتراپی نمی تواند برایش کاری انجام دهد.

پس اگر سنتان بیشتر هفتاد و پنج سال است، بدانید که سن مناسب هایفوتراپی صورت برای شما گذشته و نمی توانید از این روش برای زیباتر شدن پوست خود استفاده کنید. زیرا گفتیم که سن هایفوتراپی سی و پنج تا هفتاد و پنج است.

حرف آخر

در این مقاله از رزت کلینیک، متوجه شدید که هایفوتراپی مناسب چه سنی است. هایفوتراپی به عنوان یک روش امن و مفید توسط سازمان جهانی شناخته شده و تأثیرات بسیار مثبتی روی پوست می گذارد. اگر شما هم به دلیل وراثت، بارداری، بالا رفتن سن و برخی از بیماری های پوستی به پیری پوست دچار شوید و سن مناسب هایفوتراپی را دارید، می توانید از این روش فوق العاده استفاده کنید.

پیشنهاد ما برای انجام این عمل زیبایی به منظور رسیدن به بهترین نتیجه دلخواه و مطلوب،، رزت کلینیک است که با بهره گیری از بهترین دستگاه ها و کادر حرفه ای، به یکی از برترین کلینیک ها تبدیل شده است. آیا شما تاکنون سابقه انجام هایفوتراپی را داشته اید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *