بوتاکس

تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابرو چگونه است؟

تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابرو چگونه است؟

یکی از بهترین روش ها برای جلوگیری از افتادگی و شل شدگی پوست و ابرو، تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابرو است. این روش موجب می شود که چهره شما حالت شاداب و جوانی به خود بگیرد و هر زمان که در آینه نگاه می کنید، احساس خیلی خوبی نسبت به خودتان داشته باشید.

با این حال، بهتر است قبل از لیفت ابرو با بوتاکس اطلاعات کاملی درباره این روش به دست بیاورید تا مطمئن شوید که آیا برای شما مناسب است یا خیر. در این مقاله، به طور کامل درباره بوتاکس ابرو صحبت می کنیم و توضیح می دهیم که چه نقاطی از صورت برای این هدف مناسب هستند.

کاربرد بوتاکس برای بالا بردن ابرو

آیا می دانید تزریق بوتاکس در ناحیه ابرو تا چه حد برای بالا رفتن ابرو کاربرد دارد؟ برای پاسخ، باید بگوییم که اگر پزشک متخصص با استفاده از تجهیزات مناسب این کار را انجام دهد، می توانید به نتیجه فوق العاده خوبی دست پیدا کنید.

ممکن است پوست صورت افراد به خاطر دلایل مختلف مانند افزایش سن، تابش بیش از حد نور خورشید، اخم کردن زیاد و سایر موارد این چنینی دچار افتادگی و شل شدگی شده باشد. افتادگی پوست در نواحی ابرو موجب می شود که سن فرد خیلی بیشتر از چیزی که واقعاً هست، به نظر برسد.

کاربرد بوتاکس برای بالا بردن ابرو

برای برطرف کردن این مشکل، بوتاکس ابرو می تواند یک گزینه کاملاً کاربردی باشد. زیرا با بالا بردن ابرو با بوتاکس شما می توانید و چروک های این نواحی را از بین ببرید و پوست حالتی لیفت شده به خود می گیرد. در نتیجه، می توانید با تزریق بوتاکس در این ناحیه از صورت، هم چین و چروک های صورتتان را از بین ببرید و هم ابروهای لیفت شده ای داشته باشید. مهم ترین دلیلی که باعث افزایش کاربرد بوتاکس برای بالا بردن دم ابرو شده، کم تهاجمی بودن آن است.

نقاط تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابرو

قبل از این که نقاط تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابرو را نام ببریم، باید بدانید که دو عضله مهم در پیشانی وظیفه بالا بردن ابرو را بر عهده دارند. از طرف دیگر، عضلاتی که در نواحی چشم و خط اخم هستند، باعث می شوند که پیشانی و ابرو به سمت پایین کشیده شوند.

با توجه به این موضوع، نمی توان گفت که قسمت دقیقی از صورت وجود دارد که با تزریق بوتاکس به آن ناحیه، ابرو به سمت بالا کشیده می شود. به عبارت دیگر، پزشک متخصص با توجه به شرایط شما، تعیین می کند که بهترین محل تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابرو کدام قسمت است.

نقاط تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابرو

طبیعتاً در کسانی که افتادگی پوست در صورت آنها خیلی زیاد نیست، تزریق بوتاکس در ناحیه های کمتری از صورت انجام می شود. در مقابل، نقاط تزریق بوتاکس در افرادی با افتادگی پوست خیلی شدید، افزایش پیدا می کند. به طور کلی، رایج ترین نواحی تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابرو به شرح زیر هستند. البته گفتیم که این نقاط بسته به شرایط فرد می توانند کمتر یا بیشتر شوند.

  • عضلات پروسروس: این ماهیچه در قسمت وسط پیشانی واقع شده است و شما با استفاده از آن، می توانید ابروی خود را خم کنید. این عضله تاثیر بسیار زیادی در افتادگی پوست در این ناحیه را دارد.
  • عضلات موجدار: عضلات موجدار مهم ترین عضلات برای اخم کردن هستند که در وسط ابروها قرار گرفته اند.
  • ماهیچه حلقوی چشم: همان طور که از اسم آن هم می توان حدس زد، این ماهیچه در اطراف چشم قرار دارد و مهم ترین وظیفه آن، کمک به تسهیل پلک زدن است. به همین دلیل مهم ترین ناحیه تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابرو در نظر گرفته می شود.

آیا بوتاکس پیشانی باعث بالا رفتن ابرو می شود؟

بر اساس اطلاعاتی که پیش از این در اختیار شما قرار دادیم، به احتمال زیاد متوجه شده باشید که تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابرو در نقاط اطراف چشم، اطراف ابرو و وسط پیشانی انجام می شود. به همین دلیل بیشتر مواقع زمانی که پزشک مواد بوتاکس را در قسمت پیشانی شما تزریق می کند، ابروهایتان نیز بالا می روند.

در نتیجه، بوتاکس در ناحیه پیشانی علاوه بر بالا رفتن ابرو، می تواند به رفع خطوط اخم نیز کمک بسیار زیادی کند. همان طور که در قسمت قبل هم به اختصار گفتیم، عضلات موج دار که وسط ابروها قرار دارند، موجب اخم کردن می شوند و زمانی که بوتاکس به این عضلات تزریق می شود، این ماهیچه ها برای یک بازه زمانی مشخص فلج می شوند و شما نمی توانید اخم کنید.

آیا بوتاکس پیشانی باعث بالا رفتن ابرو می شود؟

زمان تزریق و ماندگاری تزریق بوتاکس در لیفت ابرو

هر زمان که احساس کردید ابروهای شما حالت افتاده ای به خود گرفته و نواحی چشم و ابروهایتان نیز چروک شده اند، می توانید برای تزریق بوتاکس اقدام کنید. این عمل در بازه زمانی خیلی کوتاهی انجام می شود و می توانید بعد از انجام آن خیلی راحت به انجام کارهای روزمره خود بپردازید.

مدت زمان ماندگاری این روش نیز بسته به شرایط بدن شما و کلینیکی که تزریق بوتاکس را در آنجا انجام می دهید، می تواند بین ۳ تا ۴ ماه متغیر باشد. اگر متابولیسم بدن شما بیش از اندازه زیاد باشد و یا به کلینیک های غیر معتبر و پزشک غیر متخصص برای تزریق بوتاکس مراجعه کنید، این بازه زمانی کوتاه تر خواهد شد. به همین دلیل هم به هیچ عنوان به هر مرکزی برای تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابرو اعتماد نکنید.

چه میزان دوز برای اثربخشی کامل نیاز است؟

میزان بوتاکس استفاده شده برای بالا بردن ابرو بسته به بدن و شرایط فرد می تواند متفاوت باشد. با این حال، مهم ترین فاکتوری که باید حتماً پزشک متخصص موقع تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابرو به آن توجه کند، این است که مقدار این ماده برای هر دو طرف صورت باید به یک اندازه باشد.

چه میزان دوز برای اثربخشی کامل نیاز است؟

به عنوان مثال، اگر در قسمت سمت راست صورت از یک واحد بوتاکس استفاده شد، مقدار بوتاکس تزریق شده در سمت چپ صورت هم باید به همان اندازه باشد. پزشک متخصص می تواند با توجه به شرایط صورت شما و میزان افتادگی ابرو، میزان دوز دقیقه بوتاکس تزریقی را تعیین کند.

چه کسی کاندیدای لیفت ابرو با بوتاکس است؟

تقریبا همه کسانی که دچار افتادگی ابرو شده اند و سن آنها بیشتر از ۱۸ سال است، می توانند برای لیفت ابرو با بوتاکس اقدام کنند. البته خانم های باردار و شیرده و افرادی که هرگونه بیماری زمینه ای دارند، باید حتماً قبل از تزریق بوتاکس با پزشک متخصص مشورت کنند.

به احتمال خیلی زیاد این افراد باید بعد از گذراندن این دوران برای تزریق بوتاکس اقدام نمایند. زیرا مثلاً اگر خانم های باردار و شیرده بوتاکس تزریق کنند، سم بوتاکس وارد شیر  یا جفت شده و به نوزاد یا جنین آسیب می رساند. علاوه بر این موارد، مصرف کنندگان برخی داروهای خاص و کسانی که آلرژی دارند هم شاید گزینه مناسبی برای این روش نباشند. به طور کلی، حتما باید قبل از تزریق بوتاکس پزشک متخصص را از شرایط خود آگاه سازید تا هیچ مشکلی برای شما پیش نیاید.

سخن پایانی

در این مطلب اطلاعات کاملی درباره تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابرو در اختیار شما قرار دادیم. همان طور که تاکنون متوجه شدید، این روش می تواند یک گزینه کاملاً کاربردی و کم تهاجمی برای بالا بردن ابرو رفع چین و چروک ها در نظر گرفته شود.

مجدداً تاکید می کنیم که مهمترین عامل برای رسیدن به یک نتیجه مطلوب از این عمل، این است که حتماً به کلینیک های معتبر مراجعه کنید. در این شرایط، مطمئناً از بالا رفتن ابرو بعد از بوتاکس رضایت کافی خواهید داشت. آیا شما تاکنون تجربه تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابرو را داشته اید؟ نظرات خود را در قسمت پایین با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *